Home » » PROGRAM ILMU PENYEMBUHAN NURUL HAQ AL-HAYAT

PROGRAM ILMU PENYEMBUHAN NURUL HAQ AL-HAYAT

Written By Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D on Sabtu, 4 September 2010 | 10:10 PTG


PROGRAM ILMU PENYEMBUHAN NURUL HAQ AL-HAYAT ANUGERAH AGUNG LEVEL 1,LEVEL 2,LEVEL 3,LEVEL 4
(Gabungan Sains Kerohanian & Keperluan Manusia)
NUR(cahaya),QUDRAH(tenaga),LATA’IF(pusat tenaga),NADIS(jalur tenaga), ASMA (aura),TAFAKUR,MEDITASI NUR ILAHI


Pelatihan ilmu Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung yang hanya dalam 3 jam dijamin anda akan menjadi Perawat Profesional yang mampu mengakses dan menginisiasi berbagai keperluan penyembuhan,kemakmuran,perlindungan dan daya tarik alami dan mampu mengadopsi keilmuan penyembuhan tingkat tingkat tinggi,pembangkitan kundalini dan sebagainya.Nyata hasilnya melalui pengkajian keilmuan ilmiah,logik,ilmu terapi yang terbukti tepat dapat diterima oleh berbagai kalangan,suatu terobosan baru bagi anda yang ingin sihat,sukses,berpenghasilan besar,pintar, berwawasan intelektual.

Tujuan utama kursus penyembuhan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung ini ialah untuk menyampaikan mesej ;

“BAHAWASANYA ANDA ADALAH PEN-YEMBUH KEPADA DIRI ANDA SENDIRI”.

Dengan mengikuti program ini menjadikan anda seorang yang memiliki kemampuan dalam melihat sesuatu perkara dan masalah.Mengenal apakah yang dikatakan penyakit serta gangguan. Bagaimana merawat diri sendiri dan mengolah hidup menjadi lebih bermakna serta menjadi seorang yang berfikiran positif. Kursus ini lengkap dengan teori dan praktikal dan mudah dilakukan oleh sesiapa sahaja. Anda akan kagum dengan kemampuan terbaru anda. Sekarang tibalah masanya anda memberi peluang kepada diri anda sendiri untuk tampilkan potensi diri yang selama ini terpendam.

Program penyembuhan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung pada tingkat ini adalah sangat sesuai dan tepat bagi sesiapa yang ingin menekuni secara serius dalam bidang rawatan alternatif penyembuhan yang boleh diandalkan dan terbukti sangat efektif dalam menangani penyakit kronik, kritikal, kanser, ketumbuhan, ringan,bersifat zahir /medik mahupun penyakit yang berkaitan dengan unsur sihir,ilmu hitam,gangguan makhluk halus dan sebagainya dan berkemampuan melakukan rawatan penyembuhan jarak jauh tanpa batasan jarak solusi menembus ruang dan waktu.

ANDA ADALAH APA YANG ANDA FIKIRKAN

Diakhir kursus selama 3 jam ini,peserta kursus akan lebih yakin dengan diri sendiri. Anda juga mampu untuk merawat diri sendiri dan orang lain serta dapat menyelesaikan pelbagai masalah spiritual,mental,emosional,dan fizikal yang selama ini menyelubungi diri anda.

Antara Manfaat Penyelarasan Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung:

*Membersihkan jalur-jalur energi (eterik) yang ada ditubuh manusia melalui praktikal / latihan dari Pelajaran Penyembuhan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung. Apabila jalur-jalur energi tersebut telah bersih, maka aliran energi menjadi lebih lancar.
*Sifat-sifat negatif manusia yang timbul akibat kurangnya aliran energi akan dapat diatasi / dikurangi (kalau belum dapat dikatakan dihilangkan).
*Membantu penyelarasan antara fikiran dan perasaan melalui praktik dan latihan Pelajaran Penyembuhan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung. Apabila fikiran dan perasaan telah terbiasa dalam keadaan selaras, maka perilaku seseorang pengamal ilmu penyembuhan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung tidak akan dikuasai / dikontrol oleh egonya. Seluruh panca indera yang dimilikinya akan dengan mudah dapat dikontrol oleh dirinya sendiri.
*Sebagai Problem Solving, energi ILahi dapat digunakan untuk melakukan teknik pengubatan (bagi diri sendiri maupun orang lain), penyelarasan dengan lingkungan (alam semesta), materialisasi, peningkatan rasa percaya diri /Jati Diri (keyakinan), dan lain-lain.
*Meningkatkan kekhusyu'kan didalam melakukan ibadah.
*Meningkatkan keimanan terhadap kewujudan Tuhan Yang Maha Esa, kerana melalui penyerapan energi Ilahi seorang pengamal ilmu penyembuhan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung dapat selalu merasakan kasih sayang Tuhan, dimanapun dia berada. Selanjutnya secara automatik juga akan mengakibatkan timbulnya ketabahan akan tingkat keimanan yang dimilikinya.
*Sanggup untuk menguasai dirinya dan tidak egois.
*Sanggup mengatasi berbagai macam permasalahan kehidupan yang dihadapinya dengan tetap berserah diri kepada Tuhan Yang Maha Esa.
Memiliki sikap hati yang tenang dan damai, yang akan tercermin dari perilaku kehidupannya sehari-hari. Ketenangan dan kedamaian yang dipancarkannya akan dapat dirasakan oleh manusia yang berada disekelilingnya.
*Memiliki pola berfikir, sikap, perilaku dan mental yang didasari oleh cinta kasih tanpa berbelah bagi.
*Kerana didalam hatinya hanya ada Tuhan Yang Maha Esa, maka dia akan sanggup mempraktikkan sifat-sifat Tuhan dalam kapasitinya sebagai seorang makhluk yang bernama manusia.
*Anda mampu membebaskan “blocking energy” yang disebabkan oleh ketidakstabilan emosi dan spiritual.
*Dan pelbagai kelebihan lain yang akan dirasakan sendiri oleh para pengamal ilmu penyembuhan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung.Insya Allah.

Keunikkan dan kelainan ilmu penyembuhan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung ialah peserta berkebolehan selepas attunement menyalurkan dengan serta merta getaran energi penyembuhan yang kuat,reaksi pada penyakit ialah ada di antara pesakit yang menjerit,menangis,tertidur,bersilat,muntah dan sebagainya bergantung kepada jenis penyakit dan pelbagai faktor lain.Insya Allah.

Anugerah Agung adalah sebuah Pusat Pengembangan Spiritual. Dr. Rizal memberikan bimbingan kepada mereka yang secara bersungguh-sungguh ingin mengetahui berbagai hal mengenai peningkatan Jati Diri ataupun Spiritual.

Berbagai macam Teknik Meditasi, Teknik Penyembuhan dan Teknik Materialisasi Anugerah Agung telah dikembangkan dan diturunkan oleh Dr. Rizal;

Selama ini Dr. Rizal hanya mengajarkan teknik-teknik tersebut kepada beberapa orang saja secara terbatas. Seiring dengan berjalannya waktu dan perkembangan keadaan, semakin lama semakin banyak orang yang berkeinginan untuk dapat turut mempelajari teknik-teknik yang dikembangkan oleh Dr. Rizal.

Method dari teknik-teknik yang dikembangkan oleh Dr. Rizal apabila dipraktikkan dapat membangkitkan sebuah Medan Energi yang kuat bagi pengamalnya. Medan Energi yang timbul tersebut dapat digunakan untuk berbagai macam keperluan. Diantaranya dapat dimanfaatkan untuk Pembersihan Hati terhadap peristiwa masa lalu dan Penyelarasan energi pengamalnya dengan Energi Ilahi.

Sesungguhnya seluruh teknik-teknik yang dikembangkan oleh Dr. Rizal bukanlah teknik-teknik yang baru, kesemuanya adalah pengulangan dari teknik-teknik yang telah ada. Akan tetapi seluruh teknik-teknik tersebut selama ini banyak dirahsiakan dan hanya yang bernasib baik sahaja akan menemui ilmu ini dan seterusnya mewarisi keilmuan penyembuhan yang hebat ini. Insya Allah.

Banyak teknik yang telah hilang diketemukan kembali oleh Dr. Rizal, seluruh teknik yang diberikan oleh Dr. Rizal telah di uji cuba sebelumnya. Uji cuba tersebut telah dilakukan sebelumnya oleh Dr. Rizal sendiri ataupun murid-muridnya yang terdahulu tersebut.

Teknik-teknik yang dikembangkan oleh Dr. Rizal seluruhnya mendasar kepada Hati yang Bersih / Suci dan menuju kearah Peningkatan Jati diri para pengamalnya, sehingga Ilmu Pengetahuan tentang Kebijaksanaan yang telah lama dilupakan dapat segera dibangkit, diingat dan dikembangkan kembali.
Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger