Home » » PENYEMBUHAN ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH:

PENYEMBUHAN ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH:

Written By Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D on Sabtu, 4 September 2010 | 10:05 PTG


Metode Pengubatan Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung Menyembuhkan Penyakit :

Terapi Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung menyembuhkan penyakit dengan berbagai cara antara lain:

1. Dengan mengalirkan Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung ke tubuh pesakit yang sakit. Hal itu akan memperlancar aliran darah dan menghancurkan sumbatan-sumbatan yang mengganggu. Dengan lancarnya aliran darah, bekalan oksigen ke organ-organ tubuh menjadi maksimum atau optimum. Secara bertahap, organ tubuh yang lemah atau sakit menjadi pulih dan sihat kembali. Segala gejala-gejala seprti lenguh-lenguh,sengal-sengal tubuh,, pusing atau sakit kepala akan lenyap dan tubuh terasa segar, bersemangat dan lebih kuat.

2. Dengan memprogram ulang seluruh organ dan sel tubuh yang berubah fungsi atau gagal fungsi, kembali ke fungsi aslinya yaitu membentuk sel tubuh yang sihat. Sel tubuh yang berubah menjadi tumor, kanser, kista, mioma, amandel, benjolan akan kembali menjadi sel yang sihat. Organ tubuh yang tidak berfungsi menjadi berfungsi kembali, seperti kegagalan buah pinggang, kencing manis, jantung koroner, darah tinggi, dsbnya. Bahkan syaraf-syaraf motorik yang rosak akibat stroke mahupun benturan dapat diaktifkan lagi, sehingga fungsinya normal kembali. Sebagai contoh, yang lumpuh dapat bergerak lagi.Insya Allah.

3. Menguras racun-racun, penyakit di dalam organ tubuh yang sakit dan lemah, dan membuangnya melalui darah, kemudian dikeluarkan dari tubuh melalui saluran pembuangan seperti saluran kencing, saluran hadas besar, keringat, dsb. Perbezaannya dengan dunia medik adalah penggunaan darah sebagai indikator dan menjaga agar darah normal secara klinikal (pemeriksaan laboratorium) tanpa mempedulikan apakah organ tubuh rosak kerananya. Misalnya penyuntikan insulin untuk penderita diabetes menyebabkan rosaknya kelenjar tubuh yang biasanya menghasilkan insulin. Hal ini mengakibatkan kebergantungan insulin dari luar (harus suntik insulin selama sisa hidupnya). Bayangkan.....! Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung kembali mengaktifkan kelenjar Pankreas agar kembali memproduksi Insulin secara normal.Insya Allah.

4. Energi penyembuhan Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung mampu menembus ke dalam otak, syaraf-syaraf yang halus, ke dalam perasaan dan hati seseorang, bahkan membersihkan jiwa, raga, hati mahupun fikiran seseorang yang kalut, stress, depresi dan menenangkannya serta menyembuhkannya. Kerana Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung digali dan merupakan kemukjizatan Al-Qur'an dan Al-Hadist, maka ia sangat Islamiah dan bersifat universal (dari agama lain dapat berubat juga).

5. Energi penyembuhan Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung dapat mengusir makhluk-makhluk jahat yang bersarang dalam diri seseorang, membuang sifat-sifat jahat, membuang hawa kegelapan yang mengganggu, membuang unsur-unsur haiwan, yang mengakibatkan penderitaan dan kesusahan bagi umat manusia. Makhluk jahat membisik-bisikkan hati manusia agar menjadi hyper-sensitive, pemarah, penyedih, pemurung, bahkan mempengaruhi untuk berbuat jahat.
Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger