Home » » PENGENALAN

PENGENALAN

Written By Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D on Ahad, 5 September 2010 | 5:37 PG

Mempersembahkan kepada Anda Suatu Program Ilmu Penyembuhan Sains Tenaga Hayat Luarbiasa,ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH HEALING PROFESIONAL,Pertama Seumpamanya di Malaysia dan satu-satunya dan hanya boleh dijumpai di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE!!!

ANUGERAH AGUNG NURUL HAQ AL-HAYAT THERAPY(ULTIMATE QUANTUM TOUCH HEALING)

PENGENALAN

Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung adalah sebuah penyembuhan dengan sentuhan tangan yang kesannya akan terasa secara langsung. Tubuh yang mengalami gangguan akan merespons secara langsung energi yang keluar dari Pengamal/Perawat Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung. Efek yang ditimbulkan Sentuhan-Quantum dapat mengembalikan posisi tulang yang tidak tepat, mengurangi rasa sakit dan peradangan, dan menyeimbangkan semua organ tubuh.

Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung dapat dipelajari oleh semua orang. Penguasaan teknik pernafasan, meditasi kesedaran tubuh, dan teknik posisi tangan adalah dasar penguasaan Sentuhan-Quantum.

Pengerahan kemampuan cinta kasih dan niat yang tulus dalam batin dapat mengaktifkan proses penyembuhan dalam tubuh secara dinamik dan aktif. Segala sesuatu yang ada dalam tubuh, mulai dari DNA, sel, dan semua sistem organ tubuh dapat merespons vibrasi penyembuhan dari cinta kasih dan niat yang tulus.

RESONANSI

Ada sebuah misteri yang menakjubkan di dalam fenomena yang kelihatan sederhana seperti resonansi. Mulai dari jagat raya dan galaksi-galaksi di dalamnya sampai pada sub-sub atom, segala partikel dan semua orang bergerak dan hidup dikendalikan oleh kekuatan resonansi.

Ketika dua benda bergetar atau bervibrasi pada frekuensi yang berbeza, maka akan terjadi entrainment atau penyelarasan, yaitu dimana getaran yang lebih rendah akan naik sehingga menyamai yang lebih tinggi, atau getaran yang lebih tinggi akan turun sehingga menyamai yang lebih rendah, atau keduanya sama-sama berubah sehingga akan bertemu di titik keseimbangan.

Para Perawat Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung belajar melalui latihan pernafasan dan meditasi untuk menaikkan getaran pada tangan mereka sehingga mencapai frekuensi yang sangat tinggi. Ketika mereka meletakkan tangan atau mendekatkan tangan mereka pada orang yang sakit, maka akan terjadi proses yang mirip pada sirkuit elektronik yang diselaraskan frekuensinya, iaitu getaran yang mereka berikan akan menimbulkan resonansi dan penyelarasan pada tubuh orang yang sakit sehingga frekuensinya akan sama dengan getaran yang diterimanya.

Anugerah Agung Nurul Haq Al-Hayat Therapy(Ultimate Quantum Touch) adalah seni penyembuhan sentuhan tangan yang dilakukan hati yang penuh cinta, kasih sayang untuk sesama dan disertai dengan doa yang tulus sehingga memungkinkan penyembuhan terjadi. Perawat menyalurkan energi cinta kasihnya kepada orang lain, sehingga orang lain tersebut keadaannya menjadi lebih baik atau sembuh dengan keizinan Allah SWT..

Teknik Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung ini juga sangat ampuh dan telah mendapat sambutan yang luarbiasa dan positif dari banyak perawat, doktor, pengamal rawatan akupuntur dan kiropraktik. Kerana sebenarnya tubuh kita mempunyai kecerdasan untuk bagaimana menyembuhkan dirinya sendiri, maka Perawat Nurul Haq Al Hayat Therapy hanya tinggal memberikan energinya kepada bahagian-bahagian tubuh yang hendak disembuhkan.

Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung merupakan teknik penyembuhan yang paling praktikal,sangat efektif,cepat dan sangat mudah untuk Anda pelajari. Hampir semua orang mampu mempelajari untuk melakukan penyembuhan secara luar biasa setelah mendapatkan pelatihan selama satu hari.

Method ini sangat mudah, dan bahkan Anda mampu langsung menguasainya dengan cepat dan anak-anak pun berkemampuan belajar melakukannya secara langsung,tapi harus saya peringatkan kepada anda untuk mempelajarinya langsung dari saya sendiri selaku Pengasas Anugerah Agung Nurul Haq Al-Hayat Therapy,agar nanti mendapat bimbingan yang benar dan tepat berkaitan ilmu pernafasan, jurus dan sebagainya,belajar hanya menggunakan ilmu teori tanpa praktikal akan menyulitkan diri sendiri untuk menguasai ilmu rawatan penyembuhan,sebab itu perlu bimbingan Guru yang mempunyai keahlian serta kemahiran dalam ilmu pernafasan & Tenaga Dalam,jangan main-main dengan ilmu pernafasan,silap teknik melakukannya boleh mengakibatkan pembuluh darah pecah dan boleh mengakibatkan kematian.

Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung juga sangat membantu ketika diterapkan dalam berbagai situasi, seperti membantu dalam menyeimbangkan tekanan emosional masa lalu dan masa sekarang (stress), atau bahkan untuk menyembuhkan binatang peliharaan kesayangan Anda.

Setelah Anda belajar Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung, Anda tidak akan pernah lupa bagaimana melakukannya. Prosesnya mirip seperti belajar menaiki basikal. Ketika pertama kali belajar mengayuh basikal, apa yang pada awalnya dirasakan sebagai keajaiban akan lama kelamaan dirasakan sebagai sesuatu yang alami dan wajar. Anda pertama kali akan merasakan kagum dan tak akan pernah melupakan atas hasil yang dapat anda perolehi buat pertama kali melakukan Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung.

Selain itu Anda akan merasakan sukacita dan kepuasan yang sangat besar setelah Anda mengetahui bahawa Anda berkemampuan membantu orang lain di dalam proses kesembuhan mereka dengan keizinan Allah. Ini semua disebabkan hanya dengan mengerahkan kemampuan cinta kasih dalam batin kita, sehingga kita berkemampuan mengaktifkan proses penyembuhan dalam tubuh kita sendiri secara dinamik dan aktif. Segala sesuatu dalam tubuh kita mulai dari DNA sampai tulang, semua sel dan sistem memberi merespons dengan langsung pada vibrasi penyembuhan dari cinta kasih Anda.

Dengan sentuhan dan totokan tangan pada titik meridian akupuntur tubuh, telah terbukti boleh menyembuhkan berbagai sakit emosi maupun fizikal. Anda boleh membuktikan sendiri dengan mengikuti kursus/program ini dan melihat hasilnya, agar dapat percaya pada keampuhannya secara langsung dan begitu luar biasa.

Dengan melatih mengaktifkan sel-sel tubuh, memberikan energi sepenuh kekuatan hati dan menyalurkan melalui sentuhan tangan Anda, maka tulang-tulang yang bermasalah ada dalam tubuh secara menakjubkan bergeser untuk kembali ke tempatnya semula hanya dengan sentuhan ringan. Kerana kecerdasan tubuh sendirilah yang akan menentukan ke mana tulang-tulang itu akan mengambil posisinya dengan penyelarasan yang harmoni.

Selain mengatasi posisi tulang yang tidak tepat, Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung juga dapat menyembuhkan berbagai masalah emosi dan fizik serta mengurangi rasa sakit dan peradangan dengan cepat, pada saat yang sama semua organ, syaraf, otot, kelenjar, sistem energi dan kekebalan tubuh Anda akan diseimbangkan sehingga membuat Anda berkemampuan melakukan terapi diri sendiri (self healing) untuk menyembuhkan dan menjaga kesihatan serta kesegaran agar tidak mudah terserang penyakit.

Dengan melatih teknik penyembuhan energi melalui tangan yang powerful dan dapat dipelajari siapa saja, Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung menggabungkan teknik psychology energy, kekuatan Minda Bawah Sedar dan perasaan dalam pengolahan energi tubuh untuk melakukan keselarasan, keseimbangan, kelembutan, kenyamanan, harmonisasi, penyembuhan, perubahan bentuk tubuh dengan prinsip - prinsip ikhlas, pasrah, cinta kasih dan rasa syukur.

Terapi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung dapat pula digabungkan dengan banyak teknik penyembuhan yang lain untuk meningkatkan efektivitinya, baik itu yang berkaitan seni pernafasan seperti Tenaga Dalam,Qigong,Prana, Reiki, Hypnotherapy, Urutan Tradisional, Refleksologi, Shiatsu, Akupuntur, Gurah, Bekam dll.

Begitu mudah untuk dipelajari dan insya Allah peserta training akan menjadi therapist kelas dunia, dapat memberikan manfaat bagi kesihatan keluarga serta membantu banyak orang sebagai amal jariyah.
Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger