Home » » PEMBUKTIAN ENERGI QUANTUM

PEMBUKTIAN ENERGI QUANTUM

Written By Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D on Sabtu, 4 September 2010 | 10:38 PTG


PEMBUKTIAN ENERGI QUANTUM NURUL HAQ AL-HAYAT ANUGERAH AGUNG
& PENGAKTIFAN NUR ILAHI


Murid boleh melakukan ‘pengasahan ilmu” kebenaran Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung dengan berbagai cara. Bagi murid yang bermental kuat, tidak merasa ngeri/takut, boleh melakukan pengasahan ilmu dengan tusukan jarum, ,badan dijadikan jambatan /keras seperti batu/kaku seperti kayu dll. Namun untuk yang belum berani,boleh melakukan pengasahan ilmu dengan menyalurkan Energi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung ke buah/sayuran dengan tujuan menghambat kebusukannya.

Namun sekali lagi kami tegaskan, bahwa keberhasilan ujicuba bukanlah tujuan utama dari belajar Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung. Dalam kenyataannya, banyak murid yang memilih tidak melakukan ujicuba, tetapi dalam praktikal keseharian dia mampu memanfaatkan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung untuk berbagai keperluan yang sangat berguna bagi dirinya dan bagi orang lain. Banyak juga orang yang menjadi yakin, hanya kerana merasakan sensasi berupa getaran dan hawa panas/dingin saat proses attunement dan saat dia melakukan meditasi beserta pernafasan beserta gerak riadah jurus olah nafas kesihatan.

Keberhasilan ujicuba sangat tergantung seberapa besar Tenaga Dalam dan pengaktifan Nur Ilahi yang terkandung dalam diri murid. Seperti yang sudah kami jelaskan sebelumnya, Tenaga Dalam yang besar tergantung kualiti dan kuantiti Latihan khusus(sebaiknya peserta sudah mempelajari Kursus Tenaga Dalam Makrifat Haqqul Yakin Anugerah Agung). Kesimpulannya, jika seorang murid ingin berhasil dalam berbagai ujicuba, maka harus tekun melakukan meditasi Nur Ilahi / Meditasi Dzikir Khusus Anugerah Agung.

Ketika seseorang murid melakukan ujicuba, misalnya dengan tusukan, maka dia akan menggunakan Tenaga Dalam yang tersimpan di dalam tubuhnya. Energi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung secara langsung tidak boleh digunakan untuk keperluan ujicuba atau keperluan lain yang kurang bermanfaat. Namun ingat, Tenaga Dalam yang tersimpan di tubuh boleh saja habis jika terlalu banyak dipakai.

Kesalahan umum yang sering dilakukan oleh murid yang sedang ujicuba adalah “terlena dalam kekaguman” sehingga tidak menyedari bahawa Tenaga Dalam-nya sudah habis. Ketidaktahuan ini wajar, kerana untuk teknik deteksi energi hanya boleh dikuasai oleh murid yang sudah mendapatkan attunement tingkat 2-3. Beberapa kali dilaporkan, bahawa sewaktu murid asyik melakukan ujicuba dengan tusukan jarum, tiba-tiba pada tusukan ke sekian kali, jarum dapat menembus kulit. Padahal sebelumnya sama sekali jarum tidak menembus kulit. Hal ini dikeranakan Tenaga Dalam yang sudah habis.

Oleh kerana itu, saranan kami, jika Anda belum yakin dan ingin melakukan ujicuba, maka lakukanlah sesekali saja, sekadar untuk mendapatkan keyakinan. Jangan lakukan ujicuba berulang-ulang, meskipun rasanya sangat menyenangkan. Berhati-hatilah pada perasaan Anda, kesenangan dalam ujicuba boleh terjadi kerana Anda merasa "wah saya hebat..!!". Rasa bangga pada diri sendiri akan menimbulkan kesombongan. Kami tidak menyarankan murid untuk ujicuba. Kami lebih senang jika murid untuk dapat menggunakan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung untuk tujuan yang lebih berguna. Pemanfaatan energi untuk tujuan yang kurang penting akan menghambat perkembangan spiritual.

Berbeza apabila murid menggunakan Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung untuk pengubatan yang dilakukan dengan tulus, maka tenaga dalam yang tersimpan di tubuh tidak begitu berperanan. Energi yang digunakan adalah Energi Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung secara langsung. Seorang praktisi yang sedang mengubati pesakit, tidak akan merasakan lelah / letih atau kehabisan energi. Bahkan cenderung semakin sihat dan segar.

Begitu pula untuk perlindungan dari marabahaya. Quantum Energi Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung berfungsi secara automatik, meskipun orang yang diserang tidak tahu atau dalam keadaan tidur. Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung melindungi tanpa henti setiap saat. Tidak peduli seberapa besar serangan yang menimpa, selama Anda berada pada pihak yang benar, maka Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung melindungi Anda sehingga semua orang yang menyerang memutuskan untuk menyerah. Bahkan jika Anda sudah mengikuti attunement tingkat 2 atau lebih tinggi, penyerang tidak mampu menyentuh, dalam jarak sekitar 10 meter penyerang akan terjatuh dan lemas badannya.
Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger