Home » » APAKAH YANG AKAN SAYA PELAJARI DENGAN MENGIKUTI PROGRAM INI???

APAKAH YANG AKAN SAYA PELAJARI DENGAN MENGIKUTI PROGRAM INI???

Written By Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D on Jumaat, 3 September 2010 | 7:23 PTG

Dengan mengikuti program ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH ini,apakah yang akan saya pelajari?

Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung ini walaupun Tidak Kelihatan tetapi bersifat Nyata, dan dapat dirasakan oleh kita. Seperti elektrik, orang tidak mampu melihat aliran elektrik, tetapi ketika dipasang lampu dikedua hujungnya maka lampu akan menyala. Begitupun aliran elektrik dapat kita rasakan seperti stroom, energi penyembuhan Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung dapat langsung dirasakan oleh para pesakit seperti elektrik tadi.

Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung yang masuk kedalam diri si Pesakit akhirnya akan membongkar atau serta merawat setiap kerosakan ataupun penyimpangan fungsi tubuh mahupun fikiran seseorang agar sesuai dengan aslinya atau akhirnya kembali menjadi manusia seutuhnya. Sel-sel yang rosak atau menyimpang, seperti tumor, kanser, dsb. akan dikembalikan kefungsinya semula, bila tidak mungkin dikembalikan maka akan dihancurkan dan dikeluarkan melalui peluh atau air seni kita. Sementara itu energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung akan mempercepat tumbuhnya sel-sel baru yang sihat.

Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung juga akan membangkitkan secara keseluruhan Sistem Kekebalan Tubuh terhadap penyakit, virus, bakteria dan racun-racun, sehingga kemampuan tubuh untuk memerangi penyakit meningkat berlipat ganda, dan setelah sembuh automatik penyakit terhalang untuk kembali aktif lagi. (Kemampuan menciptakan Tabir Perlindungan Kekebalan Terhadap Penyakit - Antibodi).

Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung dapat menumbuhkan Sifat dan Sikap Yang Baik kedalam diri seseorang, dan meminimumkan sifat-sifat buruk yang orang tadi, seperti kita ketahui sifat-sifat buruk (sakit rohani, temperamental, kesombongan, dll.) boleh menjerumuskan kita. Dalam beberapa kes, pesakit yang telah dialirkan energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung bahkan tidak dapat lagi mengeluarkan sifat buruknya, seperti mudah marah, hingga akhirnya hidupnya selalu tenang dan diberi rahmat ketentraman oleh Tuhan(Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung Level 3(Super Booster).

Energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung juga ternyata mampu Menghancurkan dan Membersihkan segala makhluk ghaib pengganggu manusia, baik itu kiriman seseorang yang berniat jahat pada kita, ataupun kerana niat menggoda manusia itu sendiri, bahkan energi Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung yang telah dialirkan kediri seseorang ini dapat membuat benteng perlindungan dari segala gangguan makhluk ghaib, mahupun manusia yang berniat jahat kepadanya.

Kesimpulannya, Quantum Nurul Haq Al-Hayat Anugerah Agung selain boleh menyembuhkan Penyakit Medik - Raga, dapat juga menyembuhkan Penyakit Non Medik, seperti Sakit Rohani, Gangguan Ghaib, dll.
Share this article :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ANUGERAH AGUNG ULTIMATE QUANTUM TOUCH - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger